maras blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

maraaz (14:48)
i fuck off wszystkim lamom przejecie sceny centralne
maraaz (14:48)
stary, czuje ze teraz juz cos peklo
maraaz (14:49)
i poleci na maxa
maraaz (14:49)
imprezki, czesanie nutki, ulotki, grafiki na projektor, graffiti
maraaz (14:49)
website, sety mp3 do sciagniecia,
maraaz (14:49)
kto nam podskoczy????
maraaz (14:49)
ha?
maraaz (14:49)
hehehehe ;)))

dr.J.JPG

jak

1 komentarz

na poczatek bylo ok, za miesiac nastepna edycja, w miedzyczasie atak szablonami i szykowanie setow, dzieki wszystkim z zyczliwym podejsciem, srodkowy palec wszystkim krytykom z ostatniego rzedu!

o piane przyprawil mnie obrazek w tv z marszu studentow „przeciwko przemocy” w lublinie; te cioty nawet nie potrafia nazwac rzeczy po imieniu – ostatnio 3 przypadkowe osoby zginely od kul policji, racja? a wiec tak naprawde to byl marsz przeciwko policji, przeciwko bezmyslnosci jebanych pał, no i patrze, a tutaj caly orszak milczacych jak baranki studenckich pizdek prowadzi radiowoz policyjny, czujesz? masz swiadomosc powagi sytuacji, a tymczasem wszystko co robisz to wąchanie mendziarskich spalin? a moze dygali wyjebac im tylna szybe boby zaraz zaczeli do nich strzelac ostrymi?

jest juz strona >>>
http://darkside.xx.pl/
, a dzisiaj wreszcie przestalo padac to rozlepie ulotki, szykuje sie rzeznia
poleci downtempo, illbient, abstract/instrumental hh, dark dub, darkside jungle (wiadomo;)), darkcore, jazz, nujazz, do tego adrian bedzie gral wlasne numery i w czasie rzeczywistym manipulowal samplami z horrorow i pornoli, a maciek dmuchal w saksofon podlaczony pod pieca.
zapraszam wszystkich z jeleniej gory na impreze!

przez cala noc snila mi sie taka agresja, ze jestem zmeczony, mam nadzieje, ze to zapowiedz zniszczen ktorych dokonamy na soundclashu – miejscowka zaklepana juz na za tydzien i nie ma odwrotu, darkside taking over!

darksidec2004.JPG


  • RSS