mf_99999.jpg
czyzby to mial byc kolejny artykul, za ktory dzieciaki w gettach beda sie zabijaly? tak bylo 10 lat temu z modelem air jordanow 5 [znajdywano bose trupy], no ale wtedy faktycznie bylo za co ginac: MJ mial 29 lat i nikt mu nie byl w stanie wyskoczyc. krycie MJ przez zawodnikow przeciwnych druzyn bylo prawdziwym bolem w dupie – zwykle na zmiane krylo go 3 pacjentow, bo jedna osoba po prostu nie znioslaby tylu dissow na raz. uczucie, gdy kogos kryjesz, a on laduje gałę in your face to najwieksze upokorzenie, jakie moze spotkac faceta ;), a wiec trzeba bylo rozkladac hanbe na kilku pacjentow, ktorzy po meczu pewnie musieli korzystac z jakiejs zbiorowej terapii. no ale nie da sie nakrecic Taxi Drivera 2: teraz MJ jest o wiele ciezszy i z shooting guard bedzie musial przejsc na small forward albo lawke [tylko na ostatniej pozycji nie bedzie za wolny]. ale najbardziej lamie mi serce fakt, ze teraz bedzie mu mozna spokojnie wyskoczyc i dokopac; kolesie w NBA to nie sa golfisci albo krykieciarze, tylko faceci wyciagnieci z ulic, oni kurwa dla nikogo nie maja respectu i beda wskakiwac mu na glowe.. to bedzie smutne. nikt nie chce ogladac pornosa ze swoja matka w roli glownej.